سیزده بدر 1394 آبخورگ

آبخورگ زادگاه من است .گرچه سال هاست من همچون صدها خانواده دیگر آبخورگی مجبور به مهاجرت شده ام .و شاید تا هجرت ابد ی دیگر در آن جا مسکن نگزینم ،اما برای همیشه آبخورگ زادگاه و وطن من است. و به آن عشق می ورزم که پیامبر فرمود:«حب الوطن من الایمان».

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

سیزده بدر آبخورگیان

اهالی روستای آبخورگ با میهمانان خود روز دوستی با طبیعت را با شکوه خاصی برگزار کردند .و به  دامن  طبیعت پناه بردند . تا طبق آیین و سنت گذشتگان نحسی سیزده را دور بریزند . واز آخرین روز کمال استفاده را ببرند .  و با میهمانان خود این لحظات را به شادی وخرمی سپری کنند. بیشتر مردم به تنگل سرخه آمده بودند از  تپه های تنگل لون یعنی سمت چپ تنگل سرخه که ماشین ها را شمردم 78 ماشین دهن تنگل سرخه وحواشی آن پارک بود . که اگر سرنشینان هر یکی را 5نفر حدس بزنیم چیزی حدود 400نفر (خدا نگه دارشان) بودند البته عده ای پشت کمر اول رفته بودند عده ای بر تپه های کوه اول می روند. وعده ای دیگر به  تنگلهای انجیر و پشته  پیوال و قطار سنگو وغیره .در همان زمان که مردم در سراسر کشور مشغول تفریح و خوشگذ رانی با خانواده هایشان در دامان طبیعت بودند دیپلمات های فهیم وغیور کشورمان به سرپرستی دکتر ظریف دور از خانواده مشغول گفتگو و بحث با دیپلمات های خود خواه وتمامیت خواه غربی بودند انشا الله به یاری خدا و دعای خیر مردم در این جبهه پیروز شوند . واینک گوشه ای از سیزده بدر آبخورگ از دریچه ی دوربین مهندس سعید ذوالفقاری.با سپاس از همکاری او.

حسین ذوالفقاری ساعت 19تاریخ94/1/13     

 

  

 

 

 




:: برچسب‌ها: آبخورگ , سیزده بدر , 1394 , تنگل سرخه , ذوالفقاری , انرزی هسته ای , دکتر ظریف ,
:: بازدید از این مطلب : 1620
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : حسین ذوالفقاری
ت : پنج شنبه 13 فروردين 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمدرضا مرتضوی در تاریخ : 1394/1/14/abkhorgema - - گفته است :
سلام و سپاسگزاری بسیار

<-CommentGAvator->
كرمي در تاریخ : 1394/1/14/abkhorgema - - گفته است :
سلام معلم واستاد گراميم جناب حسين اقا ما هم تنگل لاله خطايي بود چندين خانوار در ريزاب وچند خانوارم عشق ابادي ابخورگي هم دهن تنگل لاله خطايي بودن كه به ماهم كه دوخانوار بود بسيار خوش گذشت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی